Vrijwilligers gezocht  Den Haag & Voorburg

Bent u geïnteresseerd in het uitvoeren van algemene taken en zoekt u naar een gastvrije omgeving om vrijwilligerswerk te verrichten? Voelt u zich geroepen om kwetsbare mensen te ondersteunen? Zoek dan niet verder.

Destiny Social Events biedt u de mogelijkheid om vrijwilligerswerk te doen op diverse gebieden, waaronder kinderwerk, flyerontwikkeling, sociale media beheer, administratieve ondersteuning en activiteitenbegeleiding.

Wij bieden u een warme omgeving waarin u zich kunt ontwikkelen, een vrijwilligersvergoeding, trainings- en cursusmogelijkheden en een hechte gemeenschap waarin u zich thuis zult voelen.

Indien u meer informatie wenst over vrijwilligerswerk bij Destiny Social Events, kunt u contact opnemen met Destiny Offermans op 0658770179.