Events met een sociale twist

Events

Destiny Social Events organiseert events met een sociaal en duurzaam karakter. Doel is verbinden, informeren, leren en kennis en ervaring delen.

Ons events worden uitgevoerd door ervaringsdeskundigen, vrijwilligers, professionele ondersteuners, sociale ondernemers en institutionele partners.

De vrijwilligers bieden we ook de mogelijkheid om hun eigen project op te zetten onder de vleugels van Destiny Social Events.

Derden:

We creëren events, van droom naar werkelijkheid, met een unieke twist. Zoek een event coördinator of fondsenwerven? Stop dan met zoeken wij helpen u graag verder.

Destiny Life Academy

Destiny Life Academy is een project dat gericht is op het opbouwen, versterken en behouden van een sterke eigen identiteit en persoonlijkheid.

Aan de hand van thema's gaan we samen met je kijken waar je blokkades liggen en wat daarvan de reden is. Ook kijken we naar wat het belangrijkste fundament is voor het opbouwen van jouw eigen sterke persoonlijkheid.

Destiny Life Academy bestaat uit zes workshops die ontwikkeling zijn vanuit ervaringsdeskundigheid . Door het delen van kennis willen we de deelnemers aan het denken zetten over bepaalde keuzes die ze maken in hun leven en wat daarvan de gevolgen van kunnen zijn.

Ook krijgen de deelnemers opdrachten mee naar huis die ze kunnen maken.  Ook kunnen de deelnemers een afspraak maken voor een eventuele vervolg traject.

Destiny Life Academy is toegankelijk voor zowel mannen als vrouwen.

Destiny Administratieve ondersteuning

Voor iedereen die hulp nodig bij hun administratie.

We helpen bij:

Het invullen van formulieren

Het aanvragen van toeslagen enz.

Het lezen van brieven

Het op orde brengen van de administratie

Meegaan op afspraak

Bij schulden  gaan we samen opzoek naar de paste oplossing om uw schulden op te lossen.

Vanaf december 2021 elke maandag spreekuur van 10:00 - 12:00 uur

Destiny Platform community

Destiny platform community is voor iedereen die graag zich wil inzetten voor u eigen wijk of omgeving en via ons hun projecten wil uitvoeren.

Ook is het bedoeld voor mensen in ons samenleving die door bepaalde reden niet goed mee hebben participeren en zich nu vrijwilliger basis in wil zetten door het organiseren van activiteiten waar de wijkbewoners aan deel kunnen. Je kan hierbij denken aan ex-criminelen, straat jongeren, mensen met GGZ achtergrond, mensen die niet echt een kans hebben gehad om hun talenten te laten enz.

Daarnaast kunnen mensen met een uitkering bij ons dagbesteding doen.

Destiny Teaching Seminars

Om mensen een betere beeld te geven over de Woord van God hebben wij een aantal seminars ontwikkeld.

De seminars hebben als doel een betere beeld te creëren, meer inzicht te bieden, vooral in zichzelf en waarin je nu werkelijk gelooft, en niet om mensen tot het geloof te brengen.

Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf persoonlijk mag nemen. We bieden slechts perspectief en delen graag die met jou, met al onze kennis en ervaring.

Destiny Ondersteuningsteam

Met de ondersteuningsteam staan we mensen die in bepaalde noodsituatie verkeren en geen netwerk hebben die hun hierbij ondersteunen. Dan komen wij in actie en bieden wij ondersteuning bij het oplossen van het ontstane knelpunten. Het kan hierbij gaan om verschillende werkzaamheden. Van boodschappen doen tot het opknappen van een tuin.

Na het aanmelding gesprek gaan we samen met u kijken hoe we u kunnen helpen en op welke termijn.

We bieden dir dienst aan alleen in Den Haag

Wil je gebruik maken van de ondersteuningsteam stuur dan een email naar destinysocialevents@gmail.com

Destiny fondsenverwerving service

Op aanvraag vragen wij ook fondsen voor derden tegen een maatschappelijke vergoeding.

Dan wordt de projectplan + aanvragen door ons verzorgd.

Destiny Kunst & Cultuur

Vanaf 2022 gaan we ook activiteiten organiseren op het gebied van lunst & cultuur.

Nadere informatie volgt.

Destiny Event Management