Ervaring is kennis en kennis is de sleutel naar een nieuwe leven

Destiny Social Events is een jonge en dynamische stichting, opgericht op 13 mei 2020. Samen met ons team, dat grotendeels bestaat uit ervaringsdeskundigen, streven we ernaar om de zelfredzaamheid te vergroten van mensen die zich in een kwetsbare positie bevinden in onze samenleving. Ons doel is om onze krachten en kennis te bundelen en een lichtpunt te zijn voor anderen.

Wij geloven dat elke persoon uniek en waardevol is, en daarmee een essentieel onderdeel van onze samenleving vormt. Iedereen heeft zijn eigen talenten en kwaliteiten, en de wens om deze in te zetten voor zichzelf, anderen en de gemeenschap.

Wij streven naar gelijke kansen en een inspirerende omgeving voor iedereen. Dit realiseren we door het organiseren van leuke, vrolijke en inspirerende evenementen. Ons doel is het bevorderen van echte verbinding, begrip, inzicht en bewustwording. Dit doen we door middel van diverse activiteiten en door het verstrekken van relevante informatie, oplossingen en acties met een blijvende impact. De basis van onze inzet ligt bij onze ervaringsdeskundigen, die waardevolle levenslessen, praktische kennis, ervaring en vooral veel empathie met zich meedragen.

Onze activiteiten voeren we uit in een sfeer van gelijkwaardigheid, eerlijkheid en proactieve samenwerking met burgers, welzijnsorganisaties, sociale ondernemers en gemeentelijke instanties. Ons uiteindelijke doel is om bij te dragen aan de vermindering van armoede, het bevorderen van menselijkheid en het verdiepen van inzicht, zowel in jezelf als in anderen en de gemeenschap.